13 Mayıs 2009 Çarşamba

agent provocateur


siz sevgililerinizle her akşam felsefe mi tartışıyorsunuz? yada ergenekon konusu hakkında düşüncelerini biliyor musunuz kocanızın? En son ne zaman oturup beraber müzik dinlediniz ya da izlediğiniz film için "sevdim" "sevmedim" "fena değil"den farklı bir tartışma yaptınız. Birinizin çok sevdiği bilgisayar oyununda iyi olmaya çalıştınız mı beraber oynayabilmek için. Birbirinize sarılıp yemek yaptınız mı hiç.



O zaman anlatmayın bana ruh ikizinizi aradığınızı. Aynı dizileri izlemekten zevk almak yeter mutlu bir evlilik için. Ya da paranızı aynı yerlerde harcamayı sevmek ve biraz da iyi sex. Gerisi sadece bi kaç boş laf.

3 yorum:

bahadir dedi ki...

biz diziler dahil hepsini yapıyoz hafız...sende bizle yapıyon hatta arada bi...

hakkımda dedi ki...

başlıktan anlaşılmasını beklerdim zaten. provokatif bir yazıydı.üzerinize alınmayınız.

bahadir dedi ki...

benimle oynama söyledim sana, sansını zorlama uğurlar olsun hafız...