24 Aralık 2009 Perşembe

you're lost little girl-the doors söylüyor

Gerçekten sevdiği birini kaybeden var mı içinizde?

Bahsettiğim ölüm değil. ölünün yeri hakkında, konuya nasıl yaklaştığınıza göre değişebilecek bir fikriniz mutlaka vardır. Ben gerçek bir kayıptan bahsediyorum.

Nerede olduğunu bilmeden; ne yaptığını, nasıl göründüğünü hayal ederek, hangi şehirde bile olduğunu bilmediğiniz bir evdeki kokuyu rüyalarınızda hissetmeyi umarak ; bırakın mutlu olup olmadığını, yaşayıp yaşamadığından bile emin olamadan kaybettiniz mi birini hiç?

Okuduğunuz tüm polisiyeler şunu söyleyebilir size. Bulunmak istemeyen birini ortaya çıkarmak asla iyi sonuçlar doğurmaz. Hem adını bile bilmediğiniz birini nasıl arayabilirsiniz ki?

3 yorum:

bahadir dedi ki...

anlayacam diye kafam yağlandı...anlamadım ama...

adımı bilsen ne olur ki... dedi ki...

Evet, sevdiklerimizi genelde kaybediyoruz karşılıklı çıkar çatışmaları sonucu... Hem de isimleri değil neredeyse herşeylerini bildiğim ya da bildiğimi sandığım insanları... insan sanırım kendi olmaya ve kendini mutlu etmeye başladıktan sonra böyle şeylere daha az takılıyor gibi geliyor bana???

hakkımda dedi ki...

Teşekkürler yağmur. Uyanır uyanmaz gördüklerim yüzünden bana yaşattığın korku için.