22 Şubat 2012 Çarşamba

Lexicon Cosri

1000 günü geçmiş seni son gördüğüm; lakin rüyalar toplamdan düşmez.
Kimi zaman 7 gün ardarda, kimi zaman 30 gün aradan sonra rüyamdasın ve sürekli değişiyorsun. Parmakların farklı artık, bacakların, göğüs uçların, kulakların, boynun, parmakların, saçların... Çok az şey kaldı aynadaki görüntünden hatırımda kalan. Dudaklarının kokusu, gözyaşının acısı ve burnunun soğukluğu kaldı bir de. Bir gece onlar da kaybolup gidecek fakat ben korkmuyorum.
O gece göreceğim sen tekrar aşık olabileceğim yepyeni bir kadın olacaksın.

-canının acısı geçmedi mi hala?
-Azalmadı bile. Ama birdenbire kesilecek birgün, adım gibi biliyorum. Çünkü artık daha çok kadını sana benzetiyorum

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Vay! Sana asik olabilir miyim? Tabi bu bir seyi degistirmez elbette! Senin bana asik olman lazim o da mumkun degil:) Saka yaptigimi soylesem mi diye tereddut etim bir an...

Derin yazmisin be! Dun bir film izledim, hatta ben oradaykene gitmegi planladigim.. bir filmdi de denk gelmemisti! Bana bir suru seyi hatirlattigi gibi, su senin yazdiklarinda filmi hatirlatti! Conversations with other women! Niye bilmem, belki yazdiklarindan, belki de dun izlemis oldugumdan... Cok derin degil yani!
Beng

hakkımda dedi ki...

Filmi izleyeyim en kısa zamanda.

Adsız dedi ki...

Izle mutlaka ama aslinda hakkaten de sanirim yazdiklarindan degil de son izlemis oldugum film olmasindan baglanti kurmusum gibi geldi simdi bana! Aslinda,hayir! Son cumle animsatti diyeyim ve noktalayayim...

Kartopu yapmayi akil etme tecrubemiz gecmis besbelli ki! Onun yerine, senin icin oturup dusunceleri yaziya dokebilme devri acilmis gibi! Guzel!